Шановні покупці, повернення, обмін та гарантія на товар, який куплено у магазині bagemiya.com.ua, здійснюються згідно вимог Закону України «Про захист прав споживачів».
При отриманні товару у шоу-румі (магазині) чи на відділенні поштового оператора уважно перевіряйте його характеристики з тими, які були у Вашому замовленні. Дістаньте товар із упаковки та перевірте його зовнішню і внутрішню сторони, наявність та якість фурнітури, комплектуючих. При виявленні невідповідності або пошкодженні товару – відмовтесь від його отримання. Отримання пошкодженого товару, або того, який не відповідає даним, приведеним на сторінках інтернет-магазину, може стати причиною відмовлення від повернення товару або його обміну (гарантійних зобов’язань).
Повернення та обмін товару
Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням (згідно п. 1 ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів»).
Крім того, споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром, або відтворений на дисплеї програмного реєстратора розрахункових операцій (дисплеї пристрою, на якому встановлений програмний реєстратор розрахункових операцій) QR-код, що дає змогу споживачеві здійснювати його зчитування та ідентифікацію з розрахунковим документом за структурою даних, що в ньому містяться, або надісланий електронний розрахунковий документ на наданий споживачем абонентський номер чи адресу електронної пошти.
Для клієнтів, які знаходяться у м. Києві – повернути придбаний товар можна за адресою шоу-руму (магазину), де товар було придбано, або завезти його на склад інтернет-магазину. Про намір повернути або обміняти товар прохання повідомити менеджерів інтернет-магазину заздалегідь.
Повернути потрібно сам товар (без ознак його використання і при збереженні товарного вигляду) зі всіма аксесуарами і комплектуючими, упаковку (разом з ярликами, бірками і пломбами) та розрахунковий документ.
Якщо товар було придбано в інших регіонах України з використанням послуг транспортних компаній – повернути його можна на відповідне актуальне відділення, номер його надасть менеджер інтернет-магазину. Повернення товару відбувається за рахунок покупця і без послуги наложеного платежу. Після відправки потрібно повідомити номер ТТН менеджеру магазину. Під час отримання товару проводиться його огляд та перевірка на наявність слідів використання, збереження всіх аксесуарів тощо. У разі необхідності, може бути проведена виробнича експертиза.
Якщо на момент обміну товару аналогічного не буде у продажу, клієнт може запросити повернення його вартості, або обміняти на інший товар. Так, при обміні на товар, який коштує більше – потрібно доплатити різницю їх вартості. А при обміні на товар, який коштує дешевше – проводиться повернення різниці вартості товарів клієнту.
Гарантії.
Законом України «Про захист прав споживачів» передбачено, що гарантійний строк зазначається в паспорті на продукцію або будь-якому іншому документі, що додається до продукції (2 ст. 7).
В цілому на продукцію, яка реалізується у нашому інтернет-магазині, встановлено гарантійний термін 14 діб, якщо інше не вказано у паспорті товару або видаткових документах.
Гарантійний строк - строк, протягом якого виробник (продавець, виконавець або будь-яка третя особа) бере на себе зобов'язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв'язку з введенням її в обіг.
Не підлягає обміну або безкоштовному ремонту товар, який:
- Має сліді експлуатації і дефекти, які не відповідають його призначенню;
- Має механічні пошкодження;
- Який куплявся по заниженій акційній ціні, розпродажі, уцінці тощо;
- Який має сліди ремонту покупцем або третьою особою;
- Має деформацію, яка виникла із вини покупця.
Після отримання позитивного рішення, за рахунок продавця проводиться ремонт товару або відбувається повернення сплачених коштів відповідно до вартості, наведеної у розрахунковому документі.